6 Şubat 2013 Çarşamba

WELCOME TO STALKER'S HOME

     Bu blogumun ilk yayını ve ilk basamağım...Yıllardır içimde barındırdığım bir amaca öncelikli, ilk adımı atmış bulunuyorum. Oyun dünyası benim için en eğlenceli yer ve içinde başka hiçbir yerde bulamayacağınız güzellikler barındırıyor...Tabi ki bu güzellikleri yaşatan oyunlar, herkese farklı hitap ediyor bu yüzden klasik oyunlar haricinde(ki onları bile beğenmeyenler çıkıyor) tüm oyuncuların beğendiği bir oyun yok. Bende oyun serüvenime etrafımdaki insanların sıkıcı oyunları oynadığını görmemle başladım. Benim için özgürlük, her alanda olması gereken bir şey ve ben de bu yüzden oyun görevleri yapmam için oyun tarafından kısıtlandığım alanın dışına çıkmak istedim...Ve böylece sandbox tarzın babası, Rockstar'ın biricik evladı Grand Theft Auto'yla tanıştım...Sınırsız özgürlük yoktu elbette ama bütün oyunlardan daha fazla serbest alan sunuyordu bize...Seri ilerledikçe özgürlük kat kat artmaya başladı ve şuan "Dünyanın Şimdiye Kadar Yapılmış En İyi Oyunu " diye bahsediliyor...Bu büyük onur tabi ki Rockstar'a ait.
     Grand Theft Auto..."Büyük Araba Hırsızlığı" diye başladıkları yolda Rockstar'ın çoğu çalışanı bu oyunun sadece vakit kaybı olduğunu ve fazla ümit vermediğini söylemiş olsalarda, Rockstar'ın iki kurucusundan biri olan  Dan Houser bu oyunu çıkarmayı gözüne koymuştu...Ve nasıl oldu da bu ümit vaat etmeyen oyun çıktığı ilk sene büyük bir patlama yaptı...Bunu yavaş yavaş sizlere aktaracağım...Takipte kalın...
     Burada sadece GTA'yı incelemek için bir takım yayınlar yapmayacağız, her türden oyunları(hatta en sıkıcılarını bile) incelemek için elimden geleni yapıcam...Film incelemeleri,replik paylaşımları,makaleler,editör yazıları,oyun haberleri,teknoloji haberleri, manga anime çalışmaları(tabiki çoğunlukla NARUTO :) ) şimdilik düşündüğüm küçük şeyler bizleri izlemeye devam edin...
                                                                                                                   -STALKER [Fatih]



Kısaca GTA...
İşte o efsane yazı... :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder